Förberedelser

Hej alla nära och kära, och ni andra!
Här hittar ni oss de kommande 93 dagarna (+ en vecka nu innan avresa). Här kan ni följa oss på vårt äventyr då vi flitigt kommer att uppdatera med inlägg och bilder. Ingen blir gladare än vi om vi får små hälsningar från svedala :)
Ni kommenterar genom att klicka på "kommentarer" under varje inlägg. Där kan alla hemliga beundrare, vänner samt mamma, pappa och efterlängtade syskon skriva ett "hej" emellanåt. Det är välkommet!

idag är det måndag och exakt en vecka kvar till avresa!
Vi ska ägna dagen åt att pyssla lite med det sista praktiska så som visum, boende, denna reseblogg osv.

Vi är spända och förväntansfulla. Och nervösa.

Innan vi åker in till stan ska vi äta lite pyttipanna så att vi klarar av dagen.

Ja, vi hoppas som sagt att bli förföljda på bloggen så att vi vet att alla lever och mår bra här hemma när vi befinner oss på andra sidan jorden. Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: petterhollertz

Neger.

2008-09-17 @ 16:02:51
Postat av: Esra

ojjjjj vem ska vi äta pizza med nu då hade ni tänkt???

2008-09-19 @ 15:09:13
Postat av: Nina

Nu har jag hittat hit

Ha de gött :)

2008-09-21 @ 10:52:18
Postat av: Anonym

Oh min sköna fagra bönor:) Jag kommer att sakna er massor<3

2008-09-22 @ 21:04:50
Postat av: Olle Hz

välkomna till Bankock. nu har jag hittat bloggen

2008-09-23 @ 08:49:47
Postat av: Erik Hollertz

Ja det är måndagmorgon och man ska till jobbet och bara så ni vet så är jag inget avvundsjuk!! Jag får ju åka ända till finspång!!



/E

2008-10-06 @ 07:12:05
Postat av: johanna

men tack, vad bra.

nu har jag ju en ny blogg att läsa ;)

2009-11-18 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0