Shopping är njutning!

VILKEN DAG!
Man kan säga att vi har varit i ett paradis till, fast denna gång i form av ett prutbart shoppingcenter!

Okej, se det framför er: som en marknad fast inomhus. Massa kläder, skor, grejjer, prylar, smycken, väskor, ALLT. Och så Anna och Cia mitt uppe i allt detta underbara!

Dock började vi med något lite mindre skonsamt för själen, nämligen att vaxa benen (och för Anna även lite mer intima regioner). Mycket, mycket, mycket smärta! Men nu är vi lena och fina ett bra tag framöver...

Okej, åter till the point!
Om vi bara hade haft lite mer space i väskorna så hade vi utan tvekan spenderat åtskilliga tusenlappar idag! Vart vi än vred på huvudet så fanns det något som vi ville ha. Men vi har varit duktiga och skötsamma! Vi har bara köpit fyra klänningar, en klocka, en väska, ett par tofflor (Birkenstock för 40:-, mamma Lena!!), present åt Pär och Monica, nackellack, en bikini, ett smycke... Tror det vara allt! Dessutom har vi även hämtat våra nya kompisar, nämligen glasögonen!

Nu ska vi gå ner till en liten resebyrå alldeles runt knuten och boka resa till Golden Palace imorgon. Vi ska dessutom kolla upp resor ner till Phuket/Krabi och sedan vidare till Malaysia och efter det SIngapore.

Vi hörs nog imorn!
Kram

P.S Johanna - Vi kommer hem dagen innan julafton. Så det är om vi ska ta Pizzan iställer för julbord i mellandagarna?

P.S 2. Chrille - vi hittade en hel butik med PEAK-kläder. Men vi kan bara inte släpa på ett skidställ runt jorden!

P.S 3. Viktor - Smurfkläder är väldigt inne här!!! Men det finns inte i barnstorlekar.


Smärtsam vaxning, sko-paradis och MASSA med clothes.



Chrilles PEAK-paradis och Smurfclothes



Our new friends!!!


Kommentarer
Postat av: Petter

Vad bruna och fina ni börjar bli! Kan ni köpa med 4 dunjackor till mig?

2008-10-02 @ 20:16:18
Postat av: Arne Weise

Hej,



Fanns det inga riktigt stora glojärn med järnbågar?!? Sånna fina som jag brukar ha!! De är väl fina?!?



Har ni sett några fina djur... sånna som till sist i alla mina program pippar?



Ha det fint!!



//Arne

2008-10-02 @ 20:16:39
Postat av: Örje Blomsten

Fanns det inga Rallyoveraller (flame proof) och hjälmar till mig och Hylfe??



Om det finns så ta ett par i XL och hjälmar i S-M...



//Örje

2008-10-02 @ 20:19:44
Postat av: Arne Weise

Hej igen brudar (som jag lite klatschigt kallar er...)



Jag som kan lite om djur tänkte att jag skulle skicka er "dagens gåta"!!!



Vad är det som är tre meter långt, har sex ben och skulle ta livet av er om det föll ner från ett träd??

















Svar: ETT BILJARDBORD

2008-10-02 @ 20:22:57
Postat av: Arne Weise

Hej IGEN!!



Just bara för att jag kan mycket om djur så får ni en gåta till...



När kan en ko ha huvud i båda ändar?







Svar: När den Kalvar!!

2008-10-02 @ 20:25:28
Postat av: esra

Asså hallå, hur ska ni få plats med allt?

Här har årets första föräldramöte precis gått av stapeln och alla lärare är förkylda..

senaste nytt är ett omflyttningsförslag från Annelie.. kanske borde Human och jag byta arbetsbord?

2008-10-03 @ 01:44:02
Postat av: Chrille

tja! fan va fint det låter:) snygga brillor! fan också, jag vill ju ha allt där, i PEAK affären asså. aja får väll köpa mina skidkläder här hemma det är säkert inte så mycket dyrare:P hahaha, typ 5000 eller nått bara! följer er! hade fint! kramar

2008-10-03 @ 08:01:44
Postat av: Della och Albin

Härligt med shopping tjejer! Inget avundsjuk! =) Albin och jag har städat och tvättat hela dan, det blir ni säkert avundsjuka på när ni ligger i era solstolar. =P Fin färg ni har fått! Kramar

2008-10-03 @ 14:05:40
Postat av: Lena

Cia du måste ha varit lyrisk när du stod bland alla skor.Ni ser bra ut i era nya gloser, hoppar att ni ser bra ut också.

2008-10-03 @ 14:34:16
Postat av: esra

Oj vad ni handlar!! hur ska ni få plats med allt? Det är väl ändå fler stopp som skall göras? ni är värre än oss ; )

Viktigt är att vi har hittat din framtida man! Han är snygg, artig, har rent hemma, 22år, utbildar sig till pilot OCH han bor ovanför MALIN!!! ps: han blev singel imorse och Malin hörde hela förloppet, gick upp till honom och blev inbjuden på terapikvart/fika.. killen kan både, äta, fika OCH prata känslor!! Vi håller honom varm tills du kommer hem, så skynda nu.. ps: han har brunt hår, lång, bruna ögon och är pedant...!!! fatta!!!

2008-10-03 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0