Fran Patong, Phuket!

Hej pa er allihopa!
Nu befinner vi oss i Patong i Phuket! Vi kom hit idag runt 12-tiden och hittills har vi BARA bra erfarenheter av det har stallet! (Forutom att det just nu regnar da...)
Vi bor pa C&N Hotell och Spa mitt i Patong. OH YES, vi har det bra! Vi bor bade billigare, fraschare och trevligare an vad vi gjort pa hela resan (med undantag for Par och Monica saklart). Vi har atit en svingod lunch for 30:-, fatt fotmassage och pedikyr. Sant gor man har i Thailand nar det regnar! Vi har fatt ett mycket battre intryck av Phuket an vad vi forst fick av Phi Phi, och vi hoppas att det haller i sig! Nu har vi precis bokat flygbiljetter till Singapore, och for er som undrar aker vi dit pa  lordag morgon. Dock vet vi inte om vi stannar pa samma hotell anda tills dess.
An sa lange har vi bara bokat tre natter pa C&N.

Nu ska vi tillbaka till hotellet och gora oss i ordning for kvallen. Sedan ska vi ta den langa 5minuters promenaden ner till stranden och forhoppningsvis ata nagot gott. Formodligen planerar vi aven en drink till kvallen ocksa, till ljudet av vagorna...

Hoppas att alla har det bra dar hemma! Snart lamnar vi Thailand (vemodigt) och da far ni folja aventyret i Australien. Det kanns sjukt att det snart redan har gatt en hel manad! Tiden gar fort nar man har roligt!

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: evelina!

hej mina älskade vänner :)

ni verkar inte ha det dåligt, så jag skippar frasen "hur mår ni?"

jag följer eran resa och bara önskar så hårt jag kan att jag också fick vara där! buhu.

ses snart min brudar. puss

2008-10-12 @ 13:33:10
Postat av: Tove Mattias

Hej! Nu sitter vi o surfar på våran nya dator hemma i Skärblacka, nu kan vi följa er ännu bättre o snabbare=)

2008-10-12 @ 14:43:46
Postat av: Lena

Hejsan! Ryggsäckarna börjar se lite tunga ut.Det måste vara mer än örhängen i dom. Kommer ni att orka bära dom under resten av resan?

Kram på er

2008-10-12 @ 17:08:08
Postat av: Elsa

Oh jag har hittat hit jag med och så kul att läsa er blogg. keep on with the adventure! Kram!

2008-10-12 @ 18:45:18
URL: http://elsein.blogg.se/
Postat av: Sonja och Olle

Puss på er. Pappa och jag ska ha kräftskiva ikväll.Sista listen är uppsatt så nu ska vi fira.Stinas dop gick så bra, hon skrattade och var glad hela tiden.Fortsätt och ha det bra.

2008-10-12 @ 18:55:49
Postat av: Linda, Johan och Stina

Hej!

Va snygga och solbrända ni är!!!

Vi känner igen en del av de ställen ni har varit runt på de sista dagarna, vi var där förra året när vi va på semester. Visst är det helt UNDERBART!

Stina tackar så jättemycket för doppresenten, så fint!! Du ska få ditt fadderbevis sen när du kommer hem Anna. Dopet gick bra, Stina verkade gilla att bli döpt. Ha det gott! KRAM!

2008-10-12 @ 22:42:16
Postat av: Olle

Vad föreställer bilden? två packade puckon i pucket?

2008-10-13 @ 13:11:33
Postat av: Pernilla

Hoppas att ni hade en rolig röjarkväll efter en hel dag på Stranden. Skälv ser jag fram mot några nätter i Göteborg i nov. Se på Lundell och bo på hotell är aldrig fel det heller. Saknar er, Kram

2008-10-13 @ 19:13:28
Postat av: Chrille

hej! va härligt det låter! Aa en månad, jädrar va tiden rullar på. Se därför till att hela tiden ta vara på dagarna där borta. Gör saker hela tiden det kommer ni inte att ångra. Följer er! kram

2008-10-14 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0