Framme i Cairns

Till att borja med - Sa skont att hora fran dig Anna! Vi saknar dig!

Ja, som sagt! Nu ar vi framme i Cairns. Anna motte upp oss pa stationen igar. Vi bor hur bra som helst i ett tvabaddsrum med egen toa och dusch! Igar tillbringade vi kvallen hos Anna, Simon och Ludde och det blev lite party. Idag har vi legat vid "The Lagoon" som ar en stor pool mitt i innerstan (det finns ju ingen strand har i Cairns).
Vi har det i alla fall hur bra som helst!

Ikvall ska vi mota upp Anna och ganget och forsoka fixa ytterligare en toppenkvall! Vi tror inte att det blir sa svart...

Kram pa Er!

Kommentarer
Postat av: Gulliga Johanna

Kommer sakna er på avslutningsfesten i kväll.

Men nu är det inte så långt kvar tills ni kommer hem. ÅÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar tills vi ska ner till PIZZERIAN DOMINO!!!!!!! Sköt om er. Kramar från mig.

2008-11-14 @ 16:19:53
Postat av: Beatrice Karlström

Hej! Det går ju lite långsamt här för Karlströmskan, men nu har jag iaf varit inne och läst och tittat på era fina bilder!!! Vad härligt ni verkar ha och vilka fina minnen att ta med sig hem. När beräknar ni vara hemma och vad gör ni nu för tillfället?

Pussar och kramar från ett grått, grått Norrköping, som längtar efter advent och ljus, ljus, ljus

Bittisen

2008-11-14 @ 17:38:26
Postat av: Idoltittarna

Skönt att någon håller partyhatten högt i familjen! Här är det lugna gatan med en sjuk Viktor, mysbyxor, ostbollar (Toves nya noja) och Idol.

Viktor hälsar o tackar för kortet:)

Kramar Mattias och Tove

2008-11-14 @ 20:50:15
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 20:56:22
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Linda, Johan och Stina

Tjenare m8 tjejerna!



Va kul ni verkar ha, rätt åt er!!!



Här är det bra och igår hade vi idolkväll med mödravård!! Alla mödrar (Marita, Sonja och Linda) fick äta plankstek och jag fick också en liten planka fast jag inte är morsa....



Nu är det helg och det är inte helt fel förstår ni... på måndag bär det av till Turket och nästa måndag till Israel.

I torsdags var jag på babysim... Stina och Linda också! Varmt och gott, Stina var en hejare på dyk, men inte från högre än 3:an, kom vi högre så ville hon bara hoppa, lite fegt kan tyckas men hon är ju inte så gammal...



Kan också meddela att jag fick bryta på Gotland, det roliga var dock att det var hojen som kokade och inte jag... Jag vann nästan nattetappen på Munkkällaren!!



Ha det så bra tjejer!! Vi tänker på er!!



Nu måste jag sluta för idag ska vi lära Stina att diska!

//Johan med family

2008-11-15 @ 10:50:41
Postat av: Linda, Johan och Stina

Tjenare m8 tjejerna!



Va kul ni verkar ha det... det är ni värda!!



Hade nyss skrivit kanske det längsta, finaste och mest ömsinta inlägg i er bloggs historia!! Och vad händer då?! Jo, det försvann i cyber-space... stod bara att ni hade ett till inlägg men ingenting syntes... Fy fan, vilket nederlag!!



Här är det bara bra, igår hade vi lite idolkväll med mödravård (Marita, Sonja och Linda). Alla mödrar fick Plankstek och mycket lyckligt fick även jag en liten planka, fast jag inte är en moder...



Nu är det helg och det är inte helt fel förstår ni, riktigt skönt! Drar till Tuket på måndag och till Israel måndagen därpå... Så kan det gå!



I torsdags var jag på babysim... ja, Stina och Linda också! Stina var rätt grym på dyk!! Upp till 3:an gick bra, men högre ville hon bara hoppa... lite fegt kan tyckas, men hon är ju inte så gammal!!



KAn även meddela att jag inte vann Gotland i år heller... Fick bryta, det enda glädjande var att det var hojen och inte jag som kokade! Nattetappen på Munk-källaren gick bättre, fick nog en riktigt bra placering!!



Ha det underbart gummor! Nu måste jag dra, vi ska lära Sina att diska idag!!



//Johan med Family

2008-11-15 @ 11:06:26
Postat av: Arne Weise

Vad är det fö Skillnad på en Känguru?



Jo... Den är ljusare på ryggen än på sommaren!!!

2008-11-15 @ 11:10:55
Postat av: Arne Weise

Har ni druckit ölen EMU???



Vet ni hur det tillverkas???



Jo..... man tar en Emu och kör de i en förstorad honungs-slunga.... tillsätter lite socker... jäsa lite... vipps så var det klart!!



Hur Victoria Bitter blir till får ni lura ut själva.. men bitter blev hon visst!

2008-11-15 @ 11:13:49
Postat av: Arne Weise

Vad är det som är runt som månen, svart som kol, och har ett hål i mitten?



hmmmmm... det finns minst två svar...





1) en vinylskiva...

2) ett negerarsle...

2008-11-15 @ 11:16:19
Postat av: Arne Weise

Nu kommer en av de viktigaste i djurens värld, jag vet ju för detär ju jag som är Arne!!



Vilket djur har päls och ser lika bra i bägge ändar?















Jodå.... det är en dromedar som blundar, kan även vara en katt som blundar

2008-11-15 @ 11:19:45
Postat av: Mamsen & Paspen

Hoppas att ni fick den toppenkväll som ni förväntade er. Här har det varit en softlördag. Inte helt förkastligt det heller.

2008-11-15 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0