Sista "riktiga" dagen

Precis som vi skrev igar sa ar detta sista dagen i Nya Zeeland! Imorgon ska vi aka buss hela langa dagen, tillbaka till Christchurch, for att pa mandag ta ett flyg tillbaka upp till Auckland. Pa tisdag flyger vi till Honolulu, men vi kommer fram pa mandag tack vare att vi flyger over datumgransen. Det betyder alltsa att vi lever ett dygn extra! Konstig tanke...

For tillfallet haller vi pa att tvatta upp alla ackliga och illaluktande klader sa att de ar frascha nar det ar dags for oss att borja saga Aloha! Dock ar det val bastkjolen som ska pa de kommande veckorna. 29 grader ar det pa Hawaii for tillfallet. Vi klagar inte...

Hoppas att ni har det bra dar hemma men att ni enbart har daligt vader utan sol,
sa att vi kan fa kanna oss bruna pa jul och nyar!

STORA KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Olle

Vilket är det populäraste preventivmedlet i Iran?

Mus-lim !!!

2008-12-06 @ 09:34:07
Postat av: Fredde

Hallå

Tyvärr måste jag meddela att vi håller på att torka ut här i solens starka sken, det har varit olidligt varmt och soligt de sista 2 månaderna hoppas att det blir lite svalare, gråare och mörkare snart.

Cia förresten ska du göra något annandag jul eller ska du med och "coacha" laget i Finspång, det är cup då.

2008-12-06 @ 09:55:34
Postat av: Petter

Tack för messet på min namnsdag Anna!

2008-12-06 @ 10:07:25
Postat av: Arne Weise

Vad är en muslim utan sjal?



-Avslöjad!!!







Vad är grönt innan man sätter på mixern och rött efteråt?



- En groda ju!! Jag är ju Arne och kan djur!!









I kaffet använder jag bitsocker, på krogen använder jag raggsocker...





Take care out there!!!



Och gud vare med er fr nu har jag inte tid längre!



//AW

2008-12-06 @ 10:30:33
Postat av: Esra

ÅHHHH va nice!!! jag ser SÅ fram emot nya bilder från en ny kontinent!!! tack vare er behöver jag inte resa längre, det är ju bara att följa bloggen!! mys mys- vi är helt döda efter att att ha ordnat sfrs julfest- drack glöggen jag fick av er förra året idag.. smakade gott men inte så gott som med er! lär er några danssteg i hawaii att lära ut!!!

2008-12-06 @ 13:29:28
Postat av: Lena

Snälla ni, ingen risk annat än att ni kan känna er bruna över jul och nyår. Här har vi inte sett solen på evigheter. Men jag såg att H&M hade rea på burk, så det får bli ett sväng till stan. Cia du glömde väl inte att ta med dig bastkjolen du har hemma?

2008-12-06 @ 16:36:33
Postat av: Anette

nu blir jag så avis när ni ska till Hawaii, är ett ställe som jag verkligen skulle vilja åka till !!

Cia nu har jag blivit farmor igen, men det blev inget för er hockeyfemma, blev en liten Lisa, eller hon kanske kan bli målvakt L

Ha det så bra o sköt om er så ses vi snart i förbutiken L

2008-12-06 @ 16:52:53
Postat av: Örje Blomsten

Har H&M verkligen rea på burk?!? FANTASTISKT!! Jag tar två!

2008-12-07 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0