Aloha! Den 9de december (igen...)

GRATTIS ANNA PA NAMNSDAGEN!
(Och tack for alla gratulatoner)

Som sagt - AHOLA!
Vi ar nu pa Hawaii, Honolulu, Waikiki. SJUKT!

Vi har inte jattemycket att skriva, mer an att vi kommer garanterat att ha det bra har i 10 dagar till! Hawaii ar, precis som alla forestaller sig, ett paradis! Vi har inte jattemycket planerat dock, mer an att bli bruna till julafton!

Vi vet inte hur mycket vi kommer att uppdatera dessa dagar. Dels for att Internet ar SVINDYRT har, dels for att vi kanske inte kommer vara overdrivet aktiva och dels for att vi faktiskt SES SNART!

Det vi kan skriva ar att klockan ar nu 17.54 den 9de december och att vi langtar efter er dar hemma. Tillaggas bor ocksa att vi NJUTER AV LIVET OCH VI MAR BRA!

Ta hand om er sa hors (och ses) vi inom kort!

STOR KRAM

Kommentarer
Postat av: Esra

ÅH!!!!! Så overkligt att ni är där! Det är nästan synd att ni kommer hem för då bryts min arbetsrutin ju..jag börjar dagen med att kolla vad som händer i era liv och sen reser jag med er en stund ända tills Rosa parks.. sen väntar vilddjuren på utfodring ; )

Häftigt! ja jag har hört att det är dyrt där borta, så njut, bada, fota och få sand mellan tårna (ännu en gång) och bli lagom bruna så vi kan känna igen. Ville också bara påminna om att de finns lgh att låna om ni skulle behöva över nyår eller så att övernatta i. Längtar massor massor, men vi får leka nästa år i januari..snyft!!

Ps: jag förväntar mig en danslektion när ni kommer hem. här kommer lite kuriosa:



6 Things To Do on Your First Trip to Hawaii:



Enjoy the stunning scenery from various points along Kauai's Napali Coast.

Visit the USS Arizona and USS Missouri memorials in Oahu's Pearl Harbor.

Take a mule ride down to the Kalaupapa Peninsula on Molokai.

Drive the Munro Trail on Lanai for incredible views.

Take the long, winding, scenic road to Hana on Maui.

View the active Kilauea Volcano at Hawaii Volcanoes National Park on Hawaii's Big Island.



stor puss!

2008-12-10 @ 10:21:07
Postat av: anna

aaaha! brudar, Ni ar ju helt sjukt bra, kom o halsa pa mig nar ni anda ar dar ni ar..

Det har ar det narmaste vi har varit varandra nu pa typ 3 manader... Den suger till i magen!

Okej en liten sak till om ni kanner att ni maste lyssna pa en bra skiva - Jack Johnson, Sleep through the static! AAH den ar farlig!



Ni ar bast!

2008-12-11 @ 20:46:53
Postat av: Erik Hollertz

Om Anders SLAKAR som Lillen skrev ja då blir julen vit och fin... Det va ett kul ordspråk!!



Det är nästan som, Den som bäddar han får ligga!! Men inte med Anders då för han slakar ju!! Är det Sunne som allt handlar om?

2008-12-11 @ 21:54:43
Postat av: Lillen

Det är inte utan att man börjar längta till tomten kommer. För då har ju två brudar med en massa med en massa livserfarenhet redan kommit hem. Det är väl den bästa julklapp man kan tänka sig. Kör hårt den sista tiden på er resa och ha det så bra ni kan. Jag lovar att det är många som längtar efter er och ser fram emot den 23:e när ni landar på svensk mark. Kram och var rädda om er tills vi ses. Jag håller dock med Esra lite, ni kommer att bryta mångas rutiner, sätta på datorn och läsa om era äventyr ute i vida värden, men Blacka är också en del av stora värden och det har öppnat många nya affärer i stan som väntar på eran köplusta. Se till att bli bruna och fina nu så ses vi snart. Kram på er!

2008-12-11 @ 23:02:31
Postat av: Malin

HELLOOOOO!!!

Ni är coolast på min lista nu förutom Dexter och Jamie Oliver såklart men dom kan ju ingen slå...!

Sitter och planerar trippen till Thailand och inser att ni landar samma dag som vi drar. Tänk om vi möjligen ses på Arlanda!!?? När landar ni? Tror vi åker typ kl 13.

Vore ju inte jättetråkigt att träffa er där alltså!

Tänk jag som skulle vilja uppleva Nya Zeeland nu känner två som varit där och som kan ge mig massa tips på vad man kan göra där.

Här vankas det julkonserter i varje buske och imorgon vet jag inte om jag har 2 eller 3 konserter... Men jag vet att jag ska spela på kokosnötter så 2 sådanna är inköpta och provspelade! Otroligt klang i dessa underbara instrument! Tänk vad mycket galet man ska göra i sina dar! Ta väl vara på Elvis kompisar på Hawaii!

2008-12-12 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0